"The Pretty Guardian in a Sailor Suit, Guardian of Love and Intelligence, Sailor Mercury! Douse yourself in water, and repent!"


captaindazya:

captaindazya:

marcibeautyqueen:

"Wrathion" in Chinese


hahaaha yes but It’s nickname of Wrathion in Chinese.

The official name of Wrathion is :

 

I guess it’s very difficult to remember !


小黑 means “Tiny Black” (how cute

怒 means WRATH and 希昂(as well as 希奧)has similar pronounce with -THION

and he’s another nickname “拉翔”,just means poop in Chinese  LOL

It got better!


sizvideos:

Hybrid wolfdog is very protective of the new kitten. - Video


horysheeeeeet:

Van Helsing werewolves, 2004.


captaindazya:

marcibeautyqueen:

"Wrathion" in Chinese


hahaaha yes but It’s nickname of Wrathion in Chinese.

The official name of Wrathion is :

 

I guess it’s very difficult to remember !


lambylingames:

alkahestic:

casual reminder that lambylin is fucking amazing and pretty much flawless

what the f UCK

image


mrbiggsproductions:

supernatural-who-lock:

shadows-of-a-fallen-angel:

fully-baked:

This nigga just copped a super Mario star he invincible af
 nah but forreal tho somebody explain this

Metallic silver coating, does rainbow effect thing when passing lights

thank you car side of tumblr

that is THE most ostentatious shit ever but I still feel like I need it immensely


look-i-did-it:

nerds texting eachother



What was your fanboy moment on Game of Thrones? (x)


marcibeautyqueen:

"Wrathion" in Chinese



popculturebrain:

Trailer: ‘Into the Woods' - Dec 25

Directed by Rob Marshall, written by James Lapine, starring Meryl Streep, Anna Kendrick, Johnny Depp, Emily Blunt, Chris Pine, Lucy Punch, Christine Baranski, James Corden, Mackenzie Mauzy and Tracey Ullman.

How dare they not put any singing in this trailer. Looks like a lot of Disney magic and not much of anything else. Still the cast is reason enough to be excited.


  • Metzen 2010: Get ready Alliance fans Cataclysm is your time to shine you will literally save the world!
  • Metzen 2012: Haha okay so maybe Cataclysm was more about Thrall and his emotional problems plus the Horde beginning to shatter but Mists of Pandaria is all about YOU, Alliance!!
  • Metzen 2013: Okay okay maybe Mists ended up being about the Horde Civil War and Garrosh's daddy issues but I swear you Alliance will be AMAZING in Warlords of Draenor no no I know it looks exactly like another expansion revolving around orcs but I PROMISE you guys!!!!
  • Metzen 2015: So the Alliance are really actually going to get a lot of new lore in the newest expansion 'A Million Orc Cocks In My Mouth'-

songbirdsofthesea:

slimmeroo:

holy shit

I read somewhere that sirens/mermaids sang songs that they heard from sailors on passing ships. I imagine this is what a modern siren would sound like singing this song.